Током прошле недеље Србију је потресла вест о трагичној смрти младог певача Немање Вуковића из Фоче који је учествовао у "Звездама Гранда". Сада су испилвали нови детаљи несреће. Он је кренуо да сними песму Емира Ђуловића "Живи, моје мило" са пријатељем и колегом.

- Сви су се питали због чега је Немања био на ауто-путу на ком је погинуо. То му није било у плану, нити је било коме о томе причао. Зато је за све нас то била права мистерија. Ипак, и те његове последње сате обележила је тужна музика. Он је то вече с једним колегом требало да у 19 сати сними обраду песме Емира Ђуловића "Живи, моје мило", па је кренуо тамо. О свему су се договорили у последњи час, изненада, зато нико ништа није ни знао - прича извор и додаје:

- Тај пријатељ га је звао, али како се он није јављао, он је одлучио да отпева свој део док се Немања не појави. Оно што је језиво јесу две ствари. Прво, несрећа се догодила баш у тренуцима док је он певао тај кавер, а друго су стихови песме, који леде крв у жилама и скоро у потпуности описују злу судбину која је задесила Немању.

"Опет сам сањао да одлазим, где се с небом састају, двоје се заувек растају. Ако без мене ти сване дан и број ружа буде непаран, живи, моје мило, ко да ме није било, бићу на сигурном", гласе стихови те песме, коју је Немања требало да отпева у дуету с колегом. Он је и даље неутешан због трагедије, а након свега што се десило, одлучио је да ту песму посвети Немањи. Видео сам да је написао посвету уз обраду, која кида душу: "Брате мој, договорили смо се у 19 сати да урадимо кавер на ову песму. Али, ето, 10 минута раније, Бог је одлучио да је доживим и да је теби посветим" - завршава извор.

(Курир)

БОНУС ВИДЕО: