Tokom prošle nedelje Srbiju je potresla vest o tragičnoj smrti mladog pevača Nemanje Vukovića iz Foče koji je učestvovao u "Zvezdama Granda". Sada su ispilvali novi detalji nesreće. On je krenuo da snimi pesmu Emira Đulovića "Živi, moje milo" sa prijateljem i kolegom.

- Svi su se pitali zbog čega je Nemanja bio na auto-putu na kom je poginuo. To mu nije bilo u planu, niti je bilo kome o tome pričao. Zato je za sve nas to bila prava misterija. Ipak, i te njegove poslednje sate obeležila je tužna muzika. On je to veče s jednim kolegom trebalo da u 19 sati snimi obradu pesme Emira Đulovića "Živi, moje milo", pa je krenuo tamo. O svemu su se dogovorili u poslednji čas, iznenada, zato niko ništa nije ni znao - priča izvor i dodaje:

- Taj prijatelj ga je zvao, ali kako se on nije javljao, on je odlučio da otpeva svoj deo dok se Nemanja ne pojavi. Ono što je jezivo jesu dve stvari. Prvo, nesreća se dogodila baš u trenucima dok je on pevao taj kaver, a drugo su stihovi pesme, koji lede krv u žilama i skoro u potpunosti opisuju zlu sudbinu koja je zadesila Nemanju.

"Opet sam sanjao da odlazim, gde se s nebom sastaju, dvoje se zauvek rastaju. Ako bez mene ti svane dan i broj ruža bude neparan, živi, moje milo, ko da me nije bilo, biću na sigurnom", glase stihovi te pesme, koju je Nemanja trebalo da otpeva u duetu s kolegom. On je i dalje neutešan zbog tragedije, a nakon svega što se desilo, odlučio je da tu pesmu posveti Nemanji. Video sam da je napisao posvetu uz obradu, koja kida dušu: "Brate moj, dogovorili smo se u 19 sati da uradimo kaver na ovu pesmu. Ali, eto, 10 minuta ranije, Bog je odlučio da je doživim i da je tebi posvetim" - završava izvor.

(Kurir)

BONUS VIDEO: