Хрватска продукцијска кућа чак није ни огласила продају овог аутобуса, већ су људи сами показали заинтересованост и предузели први корак.

- Тренутно се ради на обнови аутобуса, како би се спречило његово пропадање. У питању је велико улагање у реконструкцију овог возила - поручује председник управе Јадран филма Винко Грубишић.

Такође, истиче да им је жеља да аутобус учине механички прихватљивим и технички, у потпуности, исправним, како би био оспособљен за вожњу, што им мало успорава обнову. Визуелно мора остати оригиналан, а технички исправан, како би могао да се вози као регистровани аутобус. Замисао је да се он врати на путеве бивше Југославије и да за воланом буде неки Мишко, који ће возити завезаних очију, закључује Грубишић.

Фото: П. Н.

 

 

Такорећи, у плану им је да га претворе у ,,шоу аутомобил'' који ће пролазити путевима целе бивше Југославије, што значи да ће аутобус остати у оригиналној боји са натписом ‚‚Крстић и син'' и димњаком, као и рупама од сачме на самом крову.

Ради се о аутобусу Мерцедес-Бензу О 3500 који се производио од 1949. и који није био модел који се могао возити по српским провинцијским земљаним путевима уочи избијања Другог светског рата и бомбардовања Београда, као што је то у завршној сцени филма Слободана Шијана.

Његова цена се сада креће око 60.000 евра, јер колекционари нису баш заинтересовани за аутобусе и камионе. Као врста олдтајмера има такву вредност, али као возило из филмског ремек-дела југословенске кинематографије његова вредност из године у годину несумњиво расте.

БОНУС ВИДЕО

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".