Они су обишли радове на изградњи брзе пруге Београд-Будимпешта, на потезу деонице Београд-Нови Сад. Како је рекао градоначелник Вучевић, градилиште у Кисачкој улици једно је од највећих тренутно у Новом Саду.

- Радови на новом модерном надвожњаку, предворју уласка у главну новосадску Железничку станицу, изводе се под покровитељством нашег ресорног министарства – предочио је Вучевић. - Држава Србија ангажовала је кинеске партнере, и овако нешто раније нисмо могли да видимо. Добијамо комплетно нов, модеран надвожњак, потпуно безбедан и за друмски и за железнички саобраћај.

Вучевић је изразио наду да ће рокови бити испоштовани, јер је изазовно регулисати саобраћај због немогућности да користимо једну од најфреквентнијих улица, односно транзитни правац.

- Да бисмо добили ново и боље, морамо бити стрпљиви и издржати, посебно што видимо да се неуморно ради, по свим временским условима – истакао је Вучевић. - Очекујемо да почетком 2022. године дочекамо први брзи воз из Београда у Новом Саду. Ова брза пруга ће потпуно изменити наратив развоја градова на траси. Реч је о изузетно важној саобраћајници и када спојимо Будимпешту са Београдом, преко Новог Сада, Србија неће више бити иста, биће много боље место за живот.

Према речима министра Момировића, изградња брзе пруге је најкомплекснији инвестициони подухват у Србији, у којем је технолошка компонента много другачија од свега што је до сада рађено.

- Возови ће ићи 200 километара на сат и време путовања између Београда и Новог Сада биће само пола сата – нагласио је Момировић. - На реализацији пројекта ангажоване су две кинеске, једна руска и бројне домаће компаније. Градимо нову инфраструктуру ове земље, обим инвестиција је рекордан и не може да се мери ни са једним инвестиционим таласом у прошлости. Молим Новосађане за разумевање, јер овакви грађевински подухвати блокирају улице што ремети нормалан живот, али трудимо се да максимално убрзамо радове. Очекујемо да 1. марта буде готов надвожњак, када ће пруга бити пуштена у саобраћај и биће нормализован саобраћај у Новом Саду.

Момировић је подсетио и на то да су до сада испоштовани сви рокови, те да су на реализацији пројекта ангажовани најбољи инжењери.

Према његовим речима, офанзивно се ради и Фрушкогорском коридору, а очекује се да се за неколико месеци крене са пројектом од Бачког Брега ка Накову, односно од Сомбора до Кикинде, чиме се спојити та два града, али и Бечеј, Нови Бечеј, Кула, Црвенка и Сивац.

(Новости онлајн)