Након што је на хрватској "Дори" одабран представник за Еуросонг, Бабy Ласагна са песмом "Рим Тим Таги Дим", Хрвати су се осврнули и на нашег. Њена песма "Рамонда" изгласана је за најбољу, а медији у региону увелико пишу о Теyа Дори.

Многи је хвале у суседству, али некима песма баш и није "легла". "Дефинитивно сам фан добре песме, а не спектакла. Ово је добра изведба, а свиђа ми се и што пева на свом језику. Иако је наш Винко Ћемераш певао на енглеском, био ми је фаворит и гласала сам за њега. Али, надам се да ће и Лазања добро проћи на Еуросонгу", један је од коментара на Фацебооку.

Теyа Дора је тренутно на 23. месту евровизијских кладионица, како преносе хрватски медији, па јој се даје један посто шансе за победу. Ако је судити по овим прогнозама, Бабy Ласагни и песми "Рим Тим Таги Дим даје се 16 посто шансе за победу. Ипак, тренутно је на првом месту Украјина, на другом Хрватска и на трећем Италија.

Неки су мислили да ће се Ласагна борити с Бресквицом на Еуросонгу. "Не свиђа ми се. Свиђа ми се Гнездо орлово и не могу веровати да је поред те песме ова победила", "Мислио сам се да ће се Бресквица и Ласагна борити ко ће бити бољи, ово ће сада за Ласагну бити лагано", "Бресквица је била боља", "Бресквица је имала 10 пута бољу песму", неки су од коментара у Хрватској.

"У сваком случају, Хрватска неће бити задња", "Нетко мора бити последњи", шале се неки.

"Србија се увек добро котирала на Еуросонгу. Верујем да ће и сад", "Песма је супер, али није за Еуросонг. Такве ствари ретко добро пролазе", "Ископирала је Лореен", "Констракта је имала савршену песму", "Песма није лоша, али је јако досадна", "Првих пола минуте је било обећавајуће, а онда се није догодило ништа. Песме Француске и Италије су топ, квалитетне и вокално и мелодијски", пишу Хрвати.

(Мондо)

БОНУС ВИДЕО: