To je za TV Prva objasnio Dejan Gavrilović iz Udruženja za zaštitu potrošača "Efektiva".

- Jedna opcija je slučajnost, da je na nalepnici unet pogrešan broj. Ali druga opcija je namera, koja bi sa sobom povukla i rizik od novčane kazne. Ni ja ne shvatam šta se time dobija ako jeste namera, rekao je Gavrilović.

Kako je dodao, rok upotrebe je 30 dana, a ova fotografija je od pre dva-tri dana. "Time je neko dobio produženje roka od pet dana, ali da li to proizvođaču toliko znači? Ako jeste slučajnost - prilično je upečatljiva jer vidimo oznaku lota. Pretpostavka je da je kompletna serija tih štapića obeležena identičnim datumom", pojasnio je on.

Šta potrošač može da uradi u ovakvoj situaciji?

Kako ističe Gavrilović, slučaj se najpre prijavljuje prodavcu, upućuje se reklamacija, a zatim se može uputiti i prijava nadležnoj inspekciji.

- Mi imamo Zakon o bezbednosti hrane i pravilinik o deklaracijama na hrani. Ovaj slučaj je u skladu sa pravilnikom, nalepnica sadrži sve potrebne pojmove i odrednice, ali datum je problem. Na svu sreću, ne radi se o proizvodu koji je lako kvarljiv da bi tih pet dana dovelo do većeg zdravstvenog problema ako potrošač konzumira taj proizvod, rekao je Gavrilović.

(B92/TvPrva)

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".