Свако ти поквари расположење пљује ти у душу. Важно је да заштитите своју душу као и свој дом или породицу...

"Расположење је одраз душе"

Расположење је суптилан одраз стања ума особе. У овим временима невоља и проблема, када су добре емоције и расположење оскудни као ваздух, људска душа се, попут јежа, скупља у заштитно клупко, и чека боља времена, затварајући се од остатка света.

Ово су непријатни, сиви периоди за сваког човека, јер када се наруши мир душе, када нема енергије у расположењу, онда и сам свет делује мање пријатељски.

Расположење је добар показатељ шта се дешава у животу. Често ми сами још ништа не разумемо, али наша подсвест је већ нешто осетила и то одразила у нашем расположењу.

Фото: Профимедиа

 

У турбулентном друштву, где је сваки разуман човек принуђен да се бори са мање разумним, али и агресивнијим људима који покушавају да згазе, ако не памећу и радом, онда увредама и шалама, одржавање доброг расположења може бити веома тешко.

Прво и заиста неопходно решење за сваког човека у овако агресивном свету јесте да идентификује појединце који им лоше утичу на расположење и потпуно их избришу из живота, уколико је то могуће.

На тај начин штитите задирање у ваше расположење и задирање у душевни мир. Сигурно ћете направити више места за разумније и осетљивије људе. Ово може изгледати као нешто примитивно, али у ствари је најразумније, ако можете ограничити комуникацију са неким ко вам ремети душевни мир, учините то одмах и без одлагања.

"Обрати пажњу на место где си погођен."

Када би се сви сумњиви ликови могли лако уклонити из вашег живота, огроман део психологије о људским односима не би био потребан. Нажалост или на срећу, немогуће се заштитити се од свих непријатних људи, али понекад захваљујући њима можете расти као личност.

Прво, морате разумети да ли је негативност намерно усмерена у вашем правцу. Добар део људи једноставно не води рачуна о понашању према људима око себе и не може да зна за све слабе тачке других људи.

Пред вама је можда строг човек, који је видео толико тога што не може свако да поднесе: можда је психички јак, али, на пример, све што је повезано са његовом породицом изазиваће у њему јаке емоције - ово ће бити његова Ахилова пета.

Дакле, неко ће успутно рећи нешто о породици, покренути ову тему и то ће особу дубоко увредити. Покушајте да обуздате своје емоције и размислите: можда сте се увредили више него што је требало и треба да се усмерите не на онога ко вам је покварио расположење и донео непријатне емоције, већ на онај део ваше душе која се из неког разлога показала незаштићеном и превише осетљивом због опажања сваке речи која није добра.

Фото: Профимедиа

 

Покушајте да охладите главу и анализирајте како се све догодило. Вероватно ће се испоставити да сте ви тај који у неком погледу треба да постане психички стабилнији, а особа која је рекла нешто непримерено можда није могла да замисли да ће вас нагазити на слабу тачку.

„Понекад опроштај није из душе, већ је последица кратког памћења“

Најзанимљивије је када покушају да вас намерно увреде - директно или индиректно. Постоје ствари од којих се једноставно не можете заштитити: колико год да се уштинете за руку, и даље ће болети - ово је природна реакција. Исто је и са отвореним исказивањем непоштовања - то увек изазива нелагодност.

Шта да радим? Не пролази. Неки људи верују да ће ако опросте другој особи њену грубост бити много лакше, и то је донекле тачно, али не решава увек проблем.

Понекад „опраштање“ није карактеристика добре душе, већ само кратког памћења. Шта да радите ако вам памћење није кратко или је конфликтна особа увек у близини? Уколико сте груби и кварите своје расположење, није да сте нешто погрешили, већ да сте некако супериорнији од преступника.

Ваше победе, снаге, позитивне особине су корен његове зависти. Ваша снага је оно због чега људи желе да вас повреде. Завист се развија у бес, који је усмерен на вас. Сваки пут када сретнете особу која вам квари расположење, сетите се: ви сте корак испред у његовом сопственом систему вредности, постоји нешто у вама што га тера да се тако понаша.

БОНУС ВИДЕО: