- Након сат времена долази до мене човек који је преузео ауто и каже да је кључ остао у ауту, да је ауто тотално закључан и да не може ништа да уради - започела је причу Снежа.

Проблем је био што су на том кључу били и Снежини кључеви од куће.

- Ја шаљем возаче, стрес ненормалан, покушавам да нађем неки други кључ од куће како бих узела резервни кључ. То све траје и кошта, на крају после два сата Милан успева да отвори преко апликације аутомобил - прича Снежа.

Њено разочарење наступило је када је отишла у ауто-перионицу да покупи свој ауто.

- Након свог тог стреса, одлазим у перионицу и питам човека да ли треба да платим, колико кошта. Он каже да, и каже цену. Људи су потпуно без осећаја, да када направе грешку да поред "извини" не треба да наплате своју услугу. Шокирана сам зато што када направите грешку, де факто је до вас грешка, најмање што можете да урадите јесте да се извините и да не наплатите услугу - испричала је Снежа.

Истакла је да је је врло разочарана у људе, а потом испричала да јој се недавно десила слична ситуација.

- Да ли смо толико постали бескруполозни за новац, да ли је комплетан систем изгубио систем вредности. Сваки пут сам све више шокирана колико људи само грабе. Исто ми се десило и пре пар месеци када ми је човек током прања аута разбио парфем, још ми је наплатио услугу, а ја њему нисам парфем. Да ли људи толико одлепили, ја не знам мајке ми - каже Снежа.

БОНУС: НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".