- То сигурно неће бити уведено од 1. јануара. Већ сам рекао да мора да прође одређени период и да подигнемо квалитет превоза. Како грађани да улазе на једна, а излазе на друга врата ако не могу да се помере у возилу? Немам више снаге да реагујем на такве будалаштине - рекао је Шапић на конференцији за новинаре у Скупштини града.

Оценио је и да тренутно "није реално" да у сваком возилу ГСП буду контролори.

Прво мора да се створе услови за нове промене

Фото: Драган Кујунџић/Танјуг

 

- Кренули смо да померамо валидаторе јер се спремамо полако. Написаћемо где је улаз, а где је излаз, али прво морамо да створимо услове. То ће да потраје, идемо у том правцу, али и да паралелно подижемо квалитет превоза. Превоз мора да се плаћа, али да грађани знају шта плаћају - исакао је градоначелник и додао:

"Да покушамо да када дођемо у ситуацију да је могуће да имамо ту кружну циркулацију у превозу - да уђете на предња врата, а изађете на средња и обрнуто, да то буде цикулација људи. Тамо где постоје троја врата, на предња и задња да се улази, на средња излази, а да валидатори буду тамо где је улаз".

Такође, навео је да би било иделано да у сваком аутобусу постоје контролори, али да то у овом моменту није реално.

Фото: Милутин Лабудовић

 

Раскида се уговор са Кенткарт

Он је казао да је у току раскид уговора са компанијом "Кенткарт" о наплати карата у градском превозу.

- Компликовано је раскинути уговор који је потписан на 13 година, али ће бити раскинут, само морамо да будемо поптуно чисти. Урадићемо и рационализацију унутар ГСП, преузећемо контролоре из "Кенткарта" - казао је Шапић и додао да док БусПлус није "ушао на тржиште" и преузео наплату карата, наплата је била око 40 одсто, а данас је, по његовим речима, око 20 одсто.

Фото: Новости

 

БОНУС: НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".