- To sigurno neće biti uvedeno od 1. januara. Već sam rekao da mora da prođe određeni period i da podignemo kvalitet prevoza. Kako građani da ulaze na jedna, a izlaze na druga vrata ako ne mogu da se pomere u vozilu? Nemam više snage da reagujem na takve budalaštine - rekao je Šapić na konferenciji za novinare u Skupštini grada.

Ocenio je i da trenutno "nije realno" da u svakom vozilu GSP budu kontrolori.

Prvo mora da se stvore uslovi za nove promene

Foto: Dragan Kujundžić/Tanjug

 

- Krenuli smo da pomeramo validatore jer se spremamo polako. Napisaćemo gde je ulaz, a gde je izlaz, ali prvo moramo da stvorimo uslove. To će da potraje, idemo u tom pravcu, ali i da paralelno podižemo kvalitet prevoza. Prevoz mora da se plaća, ali da građani znaju šta plaćaju - isakao je gradonačelnik i dodao:

"Da pokušamo da kada dođemo u situaciju da je moguće da imamo tu kružnu cirkulaciju u prevozu - da uđete na prednja vrata, a izađete na srednja i obrnuto, da to bude cikulacija ljudi. Tamo gde postoje troja vrata, na prednja i zadnja da se ulazi, na srednja izlazi, a da validatori budu tamo gde je ulaz".

Takođe, naveo je da bi bilo idelano da u svakom autobusu postoje kontrolori, ali da to u ovom momentu nije realno.

Foto: Milutin Labudović

 

Raskida se ugovor sa Kentkart

On je kazao da je u toku raskid ugovora sa kompanijom "Kentkart" o naplati karata u gradskom prevozu.

- Komplikovano je raskinuti ugovor koji je potpisan na 13 godina, ali će biti raskinut, samo moramo da budemo poptuno čisti. Uradićemo i racionalizaciju unutar GSP, preuzećemo kontrolore iz "Kentkarta" - kazao je Šapić i dodao da dok BusPlus nije "ušao na tržište" i preuzeo naplatu karata, naplata je bila oko 40 odsto, a danas je, po njegovim rečima, oko 20 odsto.

Foto: Novosti

 

BONUS: NAJAKTUELNIJI VIDEO SNIMCI

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".