За разлику од сличног система на платформи Редит, повратне информације нису јавне и имају за циљ да помогну алгоритму платформе да замагли одговоре на твитове које читаоци из неког разлога сматрају нежељеним.

Из Твитера су навели да су задовољни тиме како је пилот пројекат прошао до сада.

Корисници који су део пројекта дали су негативан глас одговорима које су сматрали увредљивим, неважним или обоје. У већини случајева означили су садржај који нису желели да виде и сагласни су да пројекат побољшава корисничко искуство, додају из Твитера, преноси "Раша тудеј".

Када опција буде уведена за све кориснике, гласови за или против ће утицати на редослед приказивања одговора испод твита, али Твитер још увек није детаљно објаснио како ће систем функционисати.

Узимајући у обзир статус Твитера као места на коме политичке елите из Сједињених Америчких Држава разговарају о темама које сматрају важним, неки су песимистични у погледу тога како би негативни гласови утицали на јавни дискурс.

Чини се да је Редит једини велики сајт који тренутно има опцију негативног оцењивања, што је, чини се, функција у којој је Твитер пронашао инспирацију.

Фејсбук је размишљао о увођењу дугмета за негативно оцењивање пре неколико година, али се уместо тога одлучио за емоџије које корисници могу да користе као реакције. Јутјуб је, на пример, прошле године укинуо дугме за негативно оцењивање.

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".