Iz Infrastrukture železnice navode da kroz vozne vodove kontaktne mreže iznad železničke pruge prolazi struja visokog napona od 25.000 volti i da bi se dogodila nesreća i doživeo strujni udar, nije neophodno da se dodirnu kablovi kantakne mreže, već samo da se uđe u strujno kolo, koje može da bude udaljeno i po nekoliko metara od tih kablova.

Ovakvi slučajevi najčešće se završavaju tragično, sa teškim povredama ili smrtnim ishodom, upozoravaju iz Infrastrukture železnice.

Podsećaju da je 7. aprila zbog izgradnje brze pruge obustavljen železnički saobraćaj između Novog Sada i Subotice i da su radovi započeli demontažom voznih vodova i kablova kontaktne mreže na deonici Sajlovo- Zmajevo, a da su gradilišta obezbeđena i zaštićena.

Foto: N. Fifić

 

 

Ističu da će svakodnevno biti demontirano oko 3,5 km vodova kontaktne mreže, ali da će u skladu sa planom i dinamikom izvođenja radova, visoki strujni napon povremeno biti uključivan kroz kontaktnu mrežu na ovom delu pruge.

Pod visokim strujnim naponom su i delovi pruge u železničkim stanicama Novi Sad, Novi Sad ranžirna i Vrbas, na deonici Zmajevo-Vrbas, kao i na drugim delovima pruge između Novog Sada i Subotice, gde će se u narednom periodu izvoditi radovi na izgradnji brze pruge.

(Novosti)

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".