Из Инфраструктуре железнице наводе да кроз возне водове контактне мреже изнад железничке пруге пролази струја високог напона од 25.000 волти и да би се догодила несрећа и доживео струјни удар, није неопходно да се додирну каблови кантакне мреже, већ само да се уђе у струјно коло, које може да буде удаљено и по неколико метара од тих каблова.

Овакви случајеви најчешће се завршавају трагично, са тешким повредама или смртним исходом, упозоравају из Инфраструктуре железнице.

Подсећају да је 7. априла због изградње брзе пруге обустављен железнички саобраћај између Новог Сада и Суботице и да су радови започели демонтажом возних водова и каблова контактне мреже на деоници Сајлово- Змајево, а да су градилишта обезбеђена и заштићена.

Фото: Н. Фифић

 

 

Истичу да ће свакодневно бити демонтирано око 3,5 км водова контактне мреже, али да ће у складу са планом и динамиком извођења радова, високи струјни напон повремено бити укључиван кроз контактну мрежу на овом делу пруге.

Под високим струјним напоном су и делови пруге у железничким станицама Нови Сад, Нови Сад ранжирна и Врбас, на деоници Змајево-Врбас, као и на другим деловима пруге између Новог Сада и Суботице, где ће се у наредном периоду изводити радови на изградњи брзе пруге.

(Новости)

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".