Међутим, када је реч о мушкарцима и када супруг треба да обави одлазак у куповину, неизоставно се јавља онај комични моменат када се чини да извесна амнезија обузима њихов ум, а њихов фокус постаје попут песка који пролази кроз прсте. Да скратимо причу, поједини мушкарци од три алтикла из продавнице често забораве два или један погрешан купе.

Да би избегла ову уобичајену појаву, једна мудра жена је свом мушкарци налепила паковања артикли, али буквално. Није написала него налепила.

Она је својој бољој половини приредила нешто што би се могло назвати уметношћу организације. Уместо само набрајања намирница, она је одлучила да креира прави спектакл визуелне комуникације. Није довољно само писати, нити само цртати, она је ујединила ове две вештине и створила јединствену презентацију која би могла да задиви и највеће скептике.

Њен приступ је био генијалан. Уместо обичних речи и симбола, она је залепила целе комаде хране на папир. Да, дословно. Ту су били тоалет папир, кромпир, воћни пире, лимун краставац, и свега осталог што је потребно за оброк. Тако је њен муж био суочен с визуелним изобиљем које је немогуће игнорисати.

Кроз тај визуелни подстицај, она је успела да изазове осећај жеље у свом мужу. Његове очи су се спојиле с тим уметничким делом и његов мозак је био подстакнут на акцију. Сада је свака намирница била јасно видљива, а заборав је постао ствар прошлости.

И наравно, куповина је била успешна!

БОНУС ВИДЕО:

НОВА КУНГ-ФУ ЗВЕЗДА: Кинескиња Хуи Јанг приказује своју вештину и снагу

(Курир/НајЖена)

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".