Цена карта која је трајала 90 минута и износила 90 динара, према најновијим најавама, биће 50 динара, а месечна ће износити 2.500 динара.

То је јутрос потврдио Александар Шапић гостујући на Хаппy ТВ.

- Квалитет јавног превоза, уласком "Бусплуса" у читав систем, годинама је опадао једнако као и наплата, те је незадовољство и корисника и Града расло, због чега је предложена промена система и драстично појефтињење јавног превоза у Београду - рекао је градоначелник Александар Шапић.

Он је за ТВ Хепи појаснио и да се читав систем на овај начин поједностављује, а новина у односу на јучерашњу најаву јесте поменуто смањење цене месечне карте за једну зону и нижа цена временске карте од 90 минута.

- Град ће убудуће бити подељен на две зоне и постојаће две тарифе. Временска карта за 90 минута коштала је 90 динара, а сада ће бити 50, док ће дневна карта за обе зоне износити 200 динара. Седмодневна карта, такође за обе зоне, коштаће хиљаду динара колико је раније коштала тродневна. Следећа велика ствар јесте цена месечних карата, које су се кретале у зависности од зоне од 2.990 до 4.990 динара.

Сада ће зона А или зона Б бити 2.500 динара, а обе зоне 3.500 динара. Појефетињења, дакле, иду скоро и до педесет процената, што мислим да ће људе определити да плаћају превоз – истакао је Шапић.

Он је за ТВ Хепи појаснио и да се читав систем на овај начин поједностављује, а новина у односу на јучерашњу најаву јесте поменуто смањење цене месечне карте за једну зону и нижа цена временске карте од 90 минута.

- Град ће убудуће бити подељен на две зоне и постојаће две тарифе. Временска карта за 90 минута коштала је 90 динара, а сада ће бити 50, док ће дневна карта за обе зоне износити 200 динара. Седмодневна карта, такође за обе зоне, коштаће хиљаду динара колико је раније коштала тродневна. Следећа велика ствар јесте цена месечних карата, које су се кретале у зависности од зоне од 2.990 до 4.990 динара. Сада ће зона А или зона Б бити 2.500 динара, а обе зоне 3.500 динара. Појефетињења, дакле, иду скоро и до педесет процената, што мислим да ће људе определити да плаћају превоз – истакао је Шапић.

- Људима ћемо ове информације послати на адресе да не би било пласирања дезинформација и опструкција - рекао је Шапић.

"Неће бити више валидирања карти"

Неће бити више валидирања карти, а ако се путник затекне без карте неће бити избацивања из превоза већ ће му бити дата могућност да казну плати и то у наредних неколико дана по дупло мањој цени.

- Те врсте тензија неће више бити у превозу, као ни уласка на прва и изласка на остала врата нити задржавања код валидатора. Наша обавеза јесте да подижемо квалитет превоза и возила и да повећамо фреквенцију возила на најоптерећенијим линијама – нагласио је Шапић.

(Блиц)

БОНУС ВИДЕО: