Наравно, посебно су скупи GVX и Кабрио модели, али је потражња и за сасвим обичним југом веома висока. Визуелно се обичан модел не разликује много од оних који су били највољенији аутомобил деведесетих година на нашим путевима.

Тако је један примерак из 1988. године, са мање од 108.000 км на сату са добрим одржавањем и једноставним 1.1-литарским мотором који развија 55 коњских снага "отишао" код новог власника за 9.000 долара преко "Bring-A-Trailer" сајта. Цене за кабриолет достижу чал и 12.000 долара.

Фото: Принтскрин bringatrailer.com

 

Многи наводе разлоге предрасуда према југу као последицу лошег одржавања, због чега је често "остављао на путу". Међутим, уз редовно сервисирање и промену тзв. зупчастог каиша на време, овај аутомобил може бити веома поуздан.

 

 

За разлику од нашег тржишта, дефинитивно је југо траженији преко океана, а можда будемо и сведоци извоза српских половних аутомобила у САД.

БОНУС: НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".