Он је за Танјуг рекао да су ауто-школе су организоване зато да возачи науче прво теорију и практичну обуку како се управља аутом, али да је оно што се  у ауто-школи зове обука, у ствари најнижи начин образовања некога.

"Мислим да би то требало да буде образовање, да некога учите како то треба да ради, да му мењате ставове о томе што треба да ради. Ако је образовање онда мора бити надлежно министарство за науку и школу а не неко друго министарство, чак не ни министарство саобраћаја. У том смислу мислим да се може много унапредити  и сматрам да људима треба више приближити саобраћај и што више им пуштати реалних сцена из саобраћаја где се због непажње и грешке догађају тешке ствари. Да их освестимо у шта се упуштају", рекао је Вујанић.

Додаје да нису у питању само млади возачи већ је у питању једна неозбиљност у којој људи не схватају саобраћај озбиљно. 

"Никада нећете видети човека који се у згради на трећем спрату приближи балкону који нема ограду и приђе ивици, јер може да падне. Ако му кажете да је опасно да вози 200 на сат, иако смо забранили да се вози преко 130, он ће возити 200 на сат јер има добар ауто", истакао је он и додао да оно што недостаје у ауто-школама и у средствима информисања јесте да се уозбиље људи да је вожња врло опасан део свакодневне активности.

БОНУС: НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".