Наводи се како су "Мекдоналдсов" знак окренули тако да изгледа као слово "В". Друштвеним мрежама шири се захтев за регистрацију робне марке, а ти постови постали су вирални.

Наводно би нови ресторани требали имати исту понуду као "Мекдоналдс", али ниже цене. Такође, наводи се како ће ланац "Ујак Вања" користити само руске састојке, баш као што је то била пракса и "Мекдоналдса" у тој земљи.

Иако су поједини корисници друштвених мрежа, али и медији, посумњали у аутентичност захтева за регистрацију бренда који се шири по мрежама, он се заиста може наћи у бази података руског Федералног сервиса за интелектуално власништво Роспатент. Довољно је у поменутој бази претражити број апликације са документа који се шири мрежама. Овај захтев могуће је прегледати и на енглеском језику, што је поједине кориснике друштвених мрежа навело да посумњају у његову аутентичност.

Међутим, истог дана када је руска државна новинска агенција РИА пренела вест о поменутом захтеву за регистрацију бренда, огласила се и компанија која иза њега стоји и навела како ће захтев повући.

Лого из захтева због ког компанија "Руско поље – Логистик" спроводи интерну истрагу заиста се дан пре подношења апликације Роспатенту, у виду мима, појавио на руској друштвоној мрежи Телеграм. Овај мим вероватно је инспирисан изјавом председника руске Думе Вјечеслава Володина који је још пре званичног затварања Мекдоналдса рекао да у Русији „више не би требало да буде Мекдоналдса већ Ујка Вање“.

У предузећу "Руско поље – Логистик" које је власник "Ујка Вање" навели су и да  "компанија тренутно не размишља о покретању мреже јавних угоститељских објеката, али да не одбацује такву идеју за неки будући период", преноси Спутњик.

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".