Navodi se kako su "Mekdonaldsov" znak okrenuli tako da izgleda kao slovo "V". Društvenim mrežama širi se zahtev za registraciju robne marke, a ti postovi postali su viralni.

Navodno bi novi restorani trebali imati istu ponudu kao "Mekdonalds", ali niže cene. Takođe, navodi se kako će lanac "Ujak Vanja" koristiti samo ruske sastojke, baš kao što je to bila praksa i "Mekdonaldsa" u toj zemlji.

Iako su pojedini korisnici društvenih mreža, ali i mediji, posumnjali u autentičnost zahteva za registraciju brenda koji se širi po mrežama, on se zaista može naći u bazi podataka ruskog Federalnog servisa za intelektualno vlasništvo Rospatent. Dovoljno je u pomenutoj bazi pretražiti broj aplikacije sa dokumenta koji se širi mrežama. Ovaj zahtev moguće je pregledati i na engleskom jeziku, što je pojedine korisnike društvenih mreža navelo da posumnjaju u njegovu autentičnost.

Međutim, istog dana kada je ruska državna novinska agencija RIA prenela vest o pomenutom zahtevu za registraciju brenda, oglasila se i kompanija koja iza njega stoji i navela kako će zahtev povući.

Logo iz zahteva zbog kog kompanija "Rusko polje – Logistik" sprovodi internu istragu zaista se dan pre podnošenja aplikacije Rospatentu, u vidu mima, pojavio na ruskoj društvonoj mreži Telegram. Ovaj mim verovatno je inspirisan izjavom predsednika ruske Dume Vječeslava Volodina koji je još pre zvaničnog zatvaranja Mekdonaldsa rekao da u Rusiji „više ne bi trebalo da bude Mekdonaldsa već Ujka Vanje“.

U preduzeću "Rusko polje – Logistik" koje je vlasnik "Ujka Vanje" naveli su i da  "kompanija trenutno ne razmišlja o pokretanju mreže javnih ugostiteljskih objekata, ali da ne odbacuje takvu ideju za neki budući period", prenosi Sputnjik.

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".