Od kad je nastao profil na Instagramu, Srna je postala pravi hit na društvenim mrežama. Upravo zato, ona je postala predmet interesovanja medija. Svi su se pitali isto - ko je Srna?

NJen profil na Instagramu iz dana u dan prati sve više ljudi, a prve objave o putovanjima, počele su da beleže lepe rezultate.

Kako je nastao Srnin profil?

Prva srpska AI influenserka otkrila je kako je nastao nalog. S obzirom na to da mnogi mladi nisu u prilici da putuju često, a na internetu su svakodnevno i po nekoliko sati, Srna je želela da im na jedan zanimljiv način prenese sve ono što svet ima da ponudi.

- Ja sam Srna, 19-godišnjakinja koja se nedavno upustila u avanturu oko naše planete, gde prikazujem najrazličitije svetske destinacije, ali i utičem na mlade kroz mnoga važna životna i društvena pitanja - rekla je ona za portal "Blz lajf".

 

 

Prema njenim rečima, na taj način oni mogu da se edukuju, ali i da budu inspirisani da, kada budu u prilici, iskuse čari putovanja. Veštačka inteligencija olakšava stvari jer danas možemo da budemo ovde, sutra tamo, dodaje Srna, a mnoge destinacije koje nisu finansijski lako dostupne, na ovaj način mogu da budu predstavljene svima.

- Lični razvoj uvek najpre počinje od opšte informisanosti, a kroz moje objave možete naučiti mnogo toga. Putujući svetom upoznaću se sa drugim kulturama, navikama i običajima, pa verujem da ću mnogima na taj način prikazati i širu sliku sveta i razviti duh interkulturalnosti - objašnjava prva srpska AI influenserka.

Srnin cilj

Srna je otkrila da su putovanja samo jedan od aspekata njene avanture u koju je nedavno krenula. Kako kaže, biće tu i mnogo socijalnih i društvenih pitanja o kojima treba probuditi svest i diskutovati.

 

 

NJen cilj je da izgradi ozbiljan brend koji će se pozicionirati u svesti ljudi kao neko ko pozitivno utiče na svet oko sebe.

- Nadam da će mnogi to prepoznati i vremenom mi se pridružiti na putu kao ovom cilju. Sigurna sam da je narod sa ovih prostora veoma kreativan i da im je potrebno samo malo inspiracije da krenu da stvaraju velike stvari. Kroz svoj put prikazaću ljudima da veštačka inteligencija nije nešto što je nužno loše, već da je veoma korisna i da nam pruža mogućnost da doživimo sve ono o čemu smo nekada maštali - navodi ona.

Ona napominje da cilj njenog profila nije da veštačka inteligencija zameni pravog čoveka jer će uvek drugačiji doživljaj pružati praćenje realnih ljudi u njihovim stvarnim avanturama.

- Moja uloga je nešto drugačija i tu sam da na neki malo neobičniji način edukujem i inspirišem sve ljude koji su otvoreni za nešto novo - otkriva ona.

AI alat za kreiranje fotografija sa putovanja

Srna na kreativan način predstavlja destinacije kao što je Pariz i njegove znamenitosti poput Luvra na svom Instagramu. Za pravljenje sadržaja koristi nekoliko aplikacija i sajtova. Takođe se služi alatima pomoću kojih generiše glas na snimcima i ima uvek isto lice na fotografijama.

 

 

 

Inspiracija

Srnu najviše inspiriše ljubav prema putovanjima, edukacija o istorijskim i zanimljivim činjenicama, ali i travel influenseri.

- Još jedna inspiracija su mi bili crtani filmovi, setimo se kako smo ih sa velikom radošću pratili kada smo bili mali i učili mnogo toga kroz takav sadržaj. To ne mora ostati samo u detinjstvu, jer nostalgija koju svi sigurno imamo može oživeti ponovo kroz AI sadržaj - napominje ona.

Reakcije ljudi na objave AI influenserke

Kada je reč o reakcijama ljudi na Srnine objave, ona primećuje da je njihovo mišljenje zasad podeljeno.

Kako ona kaže, nekima je sve ovo interesantno. Zbog toga je prate i sa oduševljenjem reaguju na ono što radi. Drugi smatraju da je sve to previše i da je dovoljno i stvarnih influensera, a kamoli sada i onih generisanih veštačkom inteligencijom.

- Neki smatraju kako je industrijska revolucija uništila svet, dok neki prihvataju razvoj novih tehnologija i jednostavno uživaju u modernizaciji. Ipak, verujem da ću svojim trudom i zalaganjem pokazati ljudima da iz svega možemo izvući najbolje ukoliko to želimo i sigurna sam da će mnogi to prepoznati, kao što ste i vi sada - zaključuje Srna za BIZLife.

(BizLife)

BONUS VIDEO: