Ovog vikenda je ''Zadruga 5'' bila najgledanija što govore i brojke gledanosti prema agenciji Nilsen tokm sva tri vikenda. Superfinale je u nedelju sa 1.400.000 gledalaca oborilo sve rekorde gledanosti. U periodu od 21 čas do dva ujutru uz superfinalnu noć ''Zadruge 5'' bilo 35 odsto televizijskog auditorijuma, a televizija Pink bila je dominantna i u ostalim kategorijama gledalaca. Superfinale ''Zadruge 5'' pratilo je 44 odsto ženske publike, 32 odsto gledalaca starosti od 18 do 49 godina, 40 odsto ženske publike starosti od 18 do 49 godina, 31 odsto gledalaca sa teritorije Beograda, kao i 32 odsto urbane populacije. U svakoj kategoriji gledalaca, televizija Pink je bila gledanija od svih preostalih emitera sa nacionalnom frekvencijom zajedno.

Foto: ATA images

 

Od dva ujutru, pa sve do proglašenja pobednika, uz ''Zadrugu 5'' i televiziju Pink bilo je čak 53 odsto auditorijuma. To znači da je svaki drugi gledalac bio uz završnicu najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima. Pored toga što je bilo najgledanije u totalu, superfinale ''Zadruge 5'' bilo je apsolutno najgledanije i u posebnim grupama gledalaca. U ovom vremenskom intervalu, superfinale „Zadruge 5“ pratilo je 60 odsto ženske publike, 39 odsto publike starosti od 18 do 49 godina, 38 odsto ženske publike starosti od 18 do 49 godina, 40 odsto muške publike starosti od 18 do 49 godina, 30 odsto publike iz Beograda starosti od 18 do 49 godina i 51 odsto urbane populacije.

Foto: Jutjub printskrin/Zadruga official

 

BONUS VIDEO: 

 

 

 

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".