Иако неки руководиоци аутомобилских великана верују да ће следеће године доћи до побољшања на овом плану, у Фолксвагену не деле такав оптимизам.

Како јавља немачки Манагер Магазине, у Фолксвагену не виде реалан сценарио у ком ће се наредне године ствари поправити на овом плану.

Шта више, очекују да 2022. године произведу око осам милиона аутомобила, што ће бити милион мање него ове године.

Неименовани извори наводе да ће чак и у најбољем случају обим производње бити мањи него 2021. године. Слично је и са Аудијем, чије је прес одељење дало званично саопштење.

- Не очекујемо да ће се ситуација са набавком микрочипова стабилизовати следеће године - кажу надлежни у Аудију.

Исто је и код Шкоде која је у потпуности зауставила производњу у чешкој фабрици покрај Младе Болеслав. Радници ће бити на одмору од 23. децембра до 10. јануара.

Оливер Блум, извршни директор Порсцхеа, рекао је да се та марка ове године врло добро носила са недостатком спорних компоненти, прије свега због преференција групације да се оне усмјере на возила која доносе највише профита. Ипак, и он је песимиста.

- Свако ко мисли да ће овај проблем нестати следеће године се грдно вара - казао је недавно шеф Поршеа, преноси АутоРепублика.

(АутоРепублика)

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".