Певачица Оља Карлеуша имала је част да те 2006. буде чланица српске делегације коју је у Либији угостио чувени државник Муамер ел Гадафи, о чему је сада проговорила.

Оља је тада била веома млада, те каже да није ни била у потпуности свесна шта се дешава.

- У том моменту сам имала 25 година, нисам била свесна целог догађаја. Та посета делегације је трајала седам дана, а пошто је мени викенд био радни и морала сам да идем за Швајцарску, отишла сам два - три дана раније, па те последње дане тамо нисам проживела како треба - прича Оља.

Фото: Н. Фифић

- Када стижемо на аеродром, када нам узимају пасоше и смештају у хотел, ти си тада мало у неком чуду, али је све лепо, све другачије, неко искуство ког тад ниси свестан... То ти је као срећа, човек никада није свестан тренутака своје среће. Тако и ово, нисам била свесна тог тренутка, да је то нешто толико велико. Када смо имали први дочек у шаторима великим, где сам закаснила, па се писало да сам платила да ме неко довезе, што није тачно, већ су то учинили људи из организације... То је заиста другачије. Ту су неки бедеми, улазиш на то пространство, па видиш шатор са ћилимима.

Фото: Танјуг/АП

На први поглед није све било онако како је очекивала.

- Очекивала сам стравични луксуз, да ће тај први пријем бити толико нешто луксузан... За мојих 25 година, луксуз је била нормална ствар која је била везана за било ког државника, а поготово за државника који је у том тренутку владао сигурно неких тридесетак година. Тај пријем био је другачији, ухватила ме је невероватна трема. Сећам се, покојни Маринко Роквић је отпевао "О, соле мио" један део, па је Неда отпевала "Зора је сванула", а мени кажу:"Оља, поклони ти ЦД". Када сам се упознавала с њим, ја размишљам да ли да га гледам у очи, како, шта, то су другачије културе. Када сам се упознавала, погледала сам га и наклонила сам се, а мени је остало упечатљиво то што је он пружио руку и спустио главу без гледања, већ само једна наклоност, пријатност, нешто другачије. Након тога, те наше женске журке у хотелу, то је било лепо... Тај догађај остаје у историји мог живота - рекла је она и додала:

- Када сам одлазила, размишљала сам шта ћемо, како ћемо, а нама су тамо рекли:"Представите се, упознајте се, али причајте на српском" - испричала је Карлеуша у "Новом јутру".