Српски туристи који су синоћ из Лисабона требали да крену директним летом за Београд у 20.40 часова по португалском времену пошли су сат и по касније, а онда нису ни слетели у Београд већ су отишли на аеродром у Будимпешту.

- Када смо 8. августа одлазили за Лисабон имали смо директни лет и све је било у реду. Пакао настаје при повратку. Јуче смо требали да имамо лет по њиховом времену у 20.40х. Кренули смо два сата раније на аеродром. Око пет поподне добијам поруку да се лет помера за 21.10х. Затим на путу до аеродрома стиже још једна порука оа авио-компаније где нам кажу да је лет померен за 22х. На аеродрому пише и даље да је лет у 20.40х, а нико не зна о чему се ради - прича Београђанка за "Курир" (име и презиме познато редакцији) и додаје:

- Тек око 21.45х смо се укрцали и кренули у 22.13. После сат и по времена пилот каже да је у Европи невреме и да ћемо можда завршити у Мађарској. Заиста су биле јаке турбуленције, а ми нисмо знали где ћемо завршти. На телефону сам видела кад смо стигли до Шапца где се авион окренуо и кренуо правац Мађарске.

Фото: Јутјуб принтскрин/Релакс анд енџој Сербиа

Према њеним речима путници, њих 200 је било забринуто и уплашено.

- Слетели смо у 3.15х ујутру. Пола сата смо били заробљени у авиону. Затим нам кажу да брзо изађемо напоље. Након пасошке контроле где не знамо шта ће бити с нама истерују нас напоље да чекамо да нам се неко јави. Три и по сата не знамо где ћемо и шта ћемо од пола 4 до пола 7. Свима се све смучило, био је хаос. Деца спавају на коферима, по поду. Онда нам један човек каже да ће доћи аутобуси по нас.

Дошло је четири аутобуса, а до пола девет смо само седели унутра. Када смо потписали неке папире које смо морали да потпишемо кренули смо коначно. На граници смо чекали сат времена, а у Београд стигли у 14.45х.

Читавих 20 сати је трајала ова агонија мог живота, а да не причам о томе да сам повратну карту за тај лет платила 500 евра, а поврх свега сам изгубила и лет за Грчку који сам из Београда имала данас поподне и никоме ништа - закључује бесна Београђанка.