Како истичу, надзор се врши у циљу контроле:

- Одговорног лица и затечених запослених лица – да ли имају издата одобрења за рапоређивање запослених лица која долазе у контакт са оружјем (морају испуњавати све услове из чл. 11 Закона о оружју и муницији);

- Просторно-техничких услова за безбедан смештај и чување оружја – да ли је оружје ускладиштено на законом прописан начин у месту седишта правног лица, односно да ли је смештено у посебној просторији у металним ормарима, касама, сефовима и трезорима и да ли се оружје држи одвојено од муниције;

- Оружја - да ли затечено оружје одговара броју и подацима о оружју који се за то правно лице воде у евиденцијама овог министарства;

- Евиденција о набављеном оружју и основним деловима; набављеној муницији; о потрошеној муницији и о запосленима – да ли се евиденције воде на прописаним обрасцима, да ли се воде уредно и ажурно и да ли се чувају трајно, да ли се уредно издају прописане исправе за пренос оружја и муниције;

- Евиденција о лицима обученим за руковање ватреним оружјем и издатим потврдама о похађању обуке и издатим уверењима о обучености у руковању ватреним оружјем уколико се на стрелишту изводи и обука у руковању ватреним оружјем.

Такође, у надлежности Сектора за ванредне ситуације је издавање мишљења о испуњености просторно-техничких услова за безбедан смештај и чување оружја и муниције, као и давање мишљења у вези са коришћењем стрелишта, закључују у саопштењу.

БОНУС ВИДЕО: