Стручњак за безбедност саобраћаја, Милан Божовић, изјавио је данас да по оштећену, траговима и начину на који се догодила саобраћајна незгода може да се утврди да ли је реч о превари или стварној несрећи.

Он је за Танјуг рекао да има случајева где заиста дође до судара при малим брзинама, као што су судари у сустизању, док се у предњем аутомобилу налази већи број особа, пет или седам, и сви они се јаве лекару да пријаве нешто што се зове трзајна повреда врата.

- Друга особа призна да је крива за саобраћајну незгоду, преда се документација осигурању и некада осигурање то исплати, некада не. Углавном сва осгурања имају своје службе за спречавање превара и ти модели превара су прилично познати - рекао је он.

Фото: Новости

 

 

- Има и других варијанти када неко намерно направи саобраћајну незгоду, на пример пробају да поставе аутомобил који је изузетно мале вредности, затим са скупим аутомобилом некако при некој брзини очешу тај аутомобил, онда скрену тај скупи аутомобил у воду поред, потопе га, и онда настане потпуна штета - објаснио је Божовић.

Он додаје да су се модели превара променили од пре 15 година до сад, и објашњава да су некада људи тражили од полиције да направи записник на лицу места, часте особу која то уради, и затим, како каже, одвезу потпуно исправан аутомобил, скину исправне делове са неког другог хаварисаног аутомобила, ставе те полупане делове и онда позову проценитеља који то слика.

- Некада је то пролазило, сада не, тако да они усавршавају свој начин извршења дела. За покушај преваре осигурања затворска казна је минимум годину дана - рекао је Божовић.

БОНУС ВИДЕО: