Када се овој суми дода и зарада од спонзорских уговора и рекламирања на друштвеним мрежама, долази се до тога да су Луна и Марко уједно и најплаћенији јутјубери на српској сцени.

Њих двоје су пре неколико дана са својим фановима поделили и занимљив анимирани видео-снимак у коме су објавили вест да су њихови снимци прегледани чак 64 милиона пута, због чега су на друштвеним мрежама освануле бројне честитке. Овом бројком они су оборили лични рекорд свог канала.

Иначе, брачни пар је свој канал отворио почетком августа 2020. године и досад су по броју прегледа иза себе оставили и многе друге инфлуенсере који су канале на овој платформи имали пре њих. Они су прошле године и од самог Јутјуба добили плакету за првих 100.000 пратилаца.

Фото: АТА имагес

 

Као што је познато, зарада од Јутјуба је у просеку око 800 до 1.000 евра на милион прегледа, те се стога на основу бројке од 64 милиона прегледа долази до цифре од приближно 64.000 евра, коју су они зарадили до сада, што их је аутоматски сврстало у сам врх по заради на овим просторима. Како су они у децембру прошле године на Јутјубу имали 50 милиона прегледа, па самим тим и зараду од око 50.000 евра, долази се до јасног закључка да су за само пет месеци свој кућни буџет увећали за 14.000 евра, колико отприлике може да се искешира за 14 милиона прегледа.

Ово свакако није коначна сума, јер Луна и Марко свакодневно на својим Инстаграм сторијима рекламирају различите производе, за које од спонзора добијају позамашне цифре. Како сазнајемо, они су и свој нови стан на Бежанијској коси, за који су искеширали око 150.000 евра, највећим делом опремили на компензацију, где у замену за одређени производ на својим мрежама и Јутјубу тагују или обавесте своје пратиоце о томе која им је фирма била задужена за уређење стана, а који они препоручују својим пратиоцима.

Фото: АТА имагес

 

Подсетимо, и сам Марко је пре неколико месеци у једној изјави говорио како се зарађује од ове друштвене мреже.

- Зарађује се као и у сваком другом послу. Колико се трудите, толико ћете зарадити. Зарада на Јутјубу зависи од много фактора - од прегледа, али и од старосног узраста оних који вас гледају. Ако вас, на пример, гледа млађа популација, мање ћете зарадити него ако вас гледа старија популација, која зарађује - испричао нам је Марко и објаснио да Јутјуб има свој алгоритам који препознаје карактеристике оног који гледа канал, као и да ли та особа купује на интернету.

- Алгоритам све препозна и на основу тога вам даје мању или већу зараду, а зараде се за, на пример, милион прегледа крећу од 200 до 2.000 евра месечно. То зависи и од месеца у години. На пример, прегледи су више плаћени крајем године него, на пример, у јануару или фебруару. Осим прегледа, људи зарађују и преко спонзорстава, а зараде од тога могу бити фиксне или регулисане на други начин, како је већ дефинисано у уговору - рекао нам је тада Марко.

- Видим да има људи у Србији који добро зарађују од тога. То се види на њиховим каналима и по томе шта све купују, где путују, шта раде... - завршио је Миљковић.

 

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".