Kako navodi Blumberg, defekt se odnosi na Teslin sistem regenerativnog kočenja, koji koristi energiju stvorenu kada vozači skinu nogu sa papučice gasa i kada se na taj način energija, umesto da se rasipa, vraća nazad u akumulator automobila.

Dodaje se da defektna vozila ne omogućavaju vozačima da podese intezitet regenerativnog kočenja i ne upozoravaju vozače kada predugo drže nogu na papučici za gas, što povećava verovatnoću pogrešnog korišćenja pedala.

Softverska ispravka će omogućiti vozačima da podese intenzitet regenerativnog kočenja i podese fabrički podrazumevano stanje sistema, a nakon tog apdejta, vozila će takođe početi da obaveštavaju vozače kada su duže vreme pritiskali gas, prenosi agencija.

Blumberg podseća da je Tesla nekoliko puta bila na udaru kritika javnosti u Kini zbog vozača koji su tvrdili da je u njihovim automobilima bilo problema sa ubrzanjem i kočenjem.

U možda najupečatljivijem slučaju, vlasnica jednog Modela III se popela na krov jednog vozila Tesle na sajmu automobila u Šangaju 2021. i vikala da je njen otac umalo poginuo dok je vozio jer su na njegovom automobilu otkazale kočnice.

Kina je za Teslu izuzetno važno tržište i za proizvodnju i za prodaju, a kako se navodi, prihod Tesle iz Kine popeo se na više od 18 milijardi dolara prošle godine, više od šest puta više nego što je kompanija ostvarila u 2019.

Tesla je prodala oko 1,13 miliona automobila u Kini od 2014. do marta, prema podacima Kineskog centra za automobilsku tehnologiju i istraživanja

BONUS VIDEO:

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".