NJih je prezentovala kreatorka sadržaja po imenu @sydneyplus, koja je tvrdila da radi u korisničkoj podršci aplikacije za upoznavanje. Navedene "crvene zastave" uključivale su situacije u kojima muškarci stoje ispred otmenog automobila (verovatno ne vlastitog), opisuju sebe kao "preduzetnika" ili imaju čudnu opsesiju svojom mamom. Članak je bio tipična brzinski napisana internet objava koja "profitira" od sadržaja koji su u trendu, a kasnije ga je preuzeo i objavio NJujork Post.

Jedini problem bio je što @sydneyplus nije radila u korisničkoj podršci, jer @sydneyplus zapravo ne postoji, prenosi portal The Vox.

"Sidni", plavokosa dvadesetogodišnjakinja koja živi sa sestrom i radi u službi za korisnike, kreacija je tima pisaca, jedne glumice i tehnološko-medijske kompanije pod nazivom FourFront. Koosnivač je nekadašnji scenarista po imenu Ilan Benjamin, a kompanija je do sada lansirala 22 "priče", od kojih osam traje od proleća.

@sydneyplus

Public service announcement 📣 ‼️Any big ones missing? 🧐 #foryou #fypシ #dating #datingapps ♬ Into The Thick Of It! - The Backyardigans

- U osnovi stvaramo univerzum likova u stilu Marvela, samo na TikToku - kaže Benjamin. - Neki uspevaju, neki ne uspevaju - to je model televizijskog pilota u kojem ulažemo samo u one koji privuku pažnju i koje publika voli.

Kompanija je dosad prikupila 1.5 miliona dolara od ulaganja. Sidni, Oli i ostali likovi, poput Tije, koja otkriva da joj je dečko afrički plemić, i Kris, otac i vojni veteran, postoje unutar istog fikcionog svemira, što je FourFront dokazao zajedničkim Zum iventom. Imaju ukupno 1.9 miliona sledbenika i 281 milion pregleda.

Iako je FourFront istrajan u tome da je većina njegove publike svesna da je ono što gledaju fikcija, to je gotovo nemoguće znati.

- Važno je da smo naš univerzum učinili laganim i razigranim - bez mračnog sadržaja, a svaki od naših likova otvoreno je izmišljen - kaže Benjamin.

Ipak, čini se da su gotovo svi komentari kao na pravim TikTok profilima. LJudi daju savete i razmenjuju reakcije i lična iskustva.

Iako je FourFront počeo da koristiti haštag #fictional u svojim videozapisima i reč "izmišljeno" u opisima likova, teško je očekivati da će korisnici kojima algoritam predloži njihov video to shvatiti, s obzirom na to da većina TikTokera u svojim objavama koristi nepovezane heštagove kako bi stekla veću privlačnost i bire namerno čudne opise kako bi se izdvojila, zaključuje The Vox.

Kompanija takođe podstiče svoje sledbenike da pišu svojim omiljenim likovima u zasebnu aplikaciju i "otključaju tajne", koristeći jezik veštačke inteligencije. FourFront s ovim pomalo ulazi u etičko minsko polje, tvrde mnogi. Argument kritičara je sledeći - nije li internet već prepun naizgled stvarnog sadržaja koji zapravo nije stvaran i služi za zaradu? Iskorištavaju li likovi simpatije dobronamerne ili medijski nepismene publike? Možda!

S druge strane, postoji nešto osvežavajuće u tome što je influenser otvoreno fikcionalan, smatraju drugi. Taj posao je oduviek bio performans, samo što sada tu predstavu izvodi tim scenarista i glumac. - Pričamo priče koje su veće od života, i mislim da mnogi influenceri na TikToku rade istu stvar - kaže Benjamin.

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".