Kako su građani primetili, na trafikama je u poslednje vreme nemoguće naći "Beogradsku karticu", koje su pre nekoliko meseci zamenile "Bus Plus".

Zbog čega je nestašica, koje su druge mogućnosti kupovine karata i kada će se ovaj problem rešiti otkrivaju iz kompanije u čijoj je nadležnosti naplata karata u javnom prevozu.

Zbog čega je došlo do nestašice i na koji način građani mogu platiti gradski prevoz, odnosno koju još opciju imaju osim one da kupe kod vozača po znatno višoj ceni - 150 dinara po vožnji, odgovara Aljoša Dragaš iz pomenute kompanije.

On je objasnio da od početka korone u čitavom svetu vlada nestašica čipova na globalnom nivou i da je to osnova problema te dodao da se veća količina nepersonalizovanih kartica ovih dana pojavila na kioscima na prometnijim mestima.

Dopuna personalizovanih kartica moguća je i putem interneta.

Inače, sama beogradska kartica košta 250 dinara, važi tri godine i može se dopunjavati neograničeno, a vožnja u trajanju od 90 minuta košta 89 dinara.

Uvek možete uzeti i personalizovanu karticu, platiti masterkardom ko ima tu karticu, ali i kod vozača gde je karta najskuplja.

Dragaš je dodao da i da prevoz neće poskupeti i da je kompanija koja vrši naplatu zasad zadovoljna cenom.

(Blic)