Zove se dugme za recirkulaciju vazduha u automobilu.

Nisu svi vlasnici automobila upoznati sa načinom filtriranja u kabini, njegovim korisnim svojstvima i funkcijama primene.

Pogledajmo šta je recirkulacija vazduha u automobilu i kako se koristiti.

Zapravo, recirkulacija je unos vazduha u putnički prostor, filtracija kroz klima uređaj i naknadna distribucija u deflektore.

Foto:Printskrin

 

Glavna razlika između recirkulacije i konvencionalnog usisavanja je u tome što protok vazduha dolazi iz putničkog prostora, a ne spolja. Režim recirkulacije omogućava vam brzo zagrevanje i hlađenje vazduha, jer se temperatura u kabini razlikuje od temperature izvan automobila. Sistem upravljanja klimom troši manje vremena, snage i potrošnje goriva motora.

U praksi malo ljudi koristi ovu funkciju. Najčešće se recirkulacija koristi za sprečavanje infiltracije neprijatanih mirisa unutar kabine. Na primer: automobil se ispred jako puši, prašnjav dio puta. Da ne bi osetili ove mirise, aktiviraju mehaničko dugme za recirkulaciju vazduha i blokiraju pristup od spolja.

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".