Od ponedeljka, 14. februara, pa sve do 3. marta, korisnici ove društvene mreže u Americi mogu da glasaju za najbolji film 2021. godine, koristeći heštegove "Oskars fan fejvorit" /#OscarsFanFavorite/ i "Svipstejks" /#Sweetpstakes/.

Glasovi se mogu odnositi na bilo koji film koji je prikazan prethodne godine, pa čak i oni koji nisu imali zvaničnu nominaciju.

Svaki tviteraš može da glasa do 20 puta dnevno, a pobednički film biće saopšten na dodeli najprestižnijeg filmskog priznanja 27. marta.

Za glasače sa "Tvitera" Akademija je organizovala nagradnu igru u kojoj će troje biti nasumično odabrano da otputuje u Los Anđeles i prisustvuje svečanoj dodeli "Oskara" uz sve plaćene troškove.

- Oduševljeni smo saradnjom sa "Tviterom", koja će nam pomoći u stvaranju angažovane digitalne publike uoči ovogodišnje ceremonije - navodi Meril DŽonson, potpredsjednica Akademije za digitalni marketing.

Pet tviteraša dobiće godišnju kartu za bioskop po svom izboru, pretplate za strimovanje i ekskluzivne artikle iz prodavnice Muzeja Akademije, navode agencije.

(Mondo)

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".