Evan Spigl, izvršni direktor kompanije Snap, istakao je da korisnici Snepčeta sve manje vremena provode u gledanju "Stori" sadržaja prijatelja, iako je kompanija polagala nade u to da će se "Storiji" popularnost povećati tokom pandemije.

Umesto toga, Snepčet korisnici sve više pregledaju video na Spotlightu - koji predstavlja Snapchatovog rivala za TikTok i prikazuje viralne vido klipove različitih kreatora.

- Ovo je nastavak trenda koji smo primetili tokom pandemije. Iako se nadamo da će se naši korisnici vratiti obliku pregleda sadržaja koji objavljuju njihovi prijatelji i koji je postojao pre pandemije, fokusirani smo na inovacije sadržaja koji nudimo kako bismo danas bolje opsliuživali naše korisnike - istakao je Spigl.

Foto: Tviter printskrin/@SkinlessGestate

 

 

Mark Zakerberg, izvršni direktor kompanije Meta (bivšeg Fejsbuka) je ranije takođe identifikovao TikTok kao značajnu konkurenciju. - LJudi imaju veliki izbor kada su u pitanju načini na koje žele da provedu svoje vreme, a aplikacije kao što je TikTok beleže veoma brz rast - kaže Zakerberg.

U periodu, tokom kojeg i Snap i meta beleže probleme u poslovanju, jasno je da obe kompanije vide TikTok kao ozbiljnu konkurenciju.

(B92)

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".