Ово широко распрострањено неписано правило је најчешће резултат штедње јер су времена таква да се често тактизира, па не мењамо све четири гуме одједном, него најпре променимо један пар пнеуматика, а други оставимо.

Шта учинити у том случају - да ли да ставимо новији пар на предње точкове, ако је погон предњи?

Чини се да то и није најбоља идеја. Стручњаци из немачког ТÜV SÜD упозоравају да је то заправо погрешно.

- У таквим случајевима најважније је бринути о стабилности аутомобила, а то одређује задња осовина. Боље гуме зато увек треба поставити позади - објашњавају Немци.

(Б92)

БОНУС: НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".