Од понедељка, 14. фебруара, па све до 3. марта, корисници ове друштвене мреже у Америци могу да гласају за најбољи филм 2021. године, користећи хештегове "Оскарс фан фејворит" /#OscarsFanFavorite/ и "Свипстејкс" /#Sweetpstakes/.

Гласови се могу односити на било који филм који је приказан претходне године, па чак и они који нису имали званичну номинацију.

Сваки твитераш може да гласа до 20 пута дневно, а победнички филм биће саопштен на додели најпрестижнијег филмског признања 27. марта.

За гласаче са "Твитера" Академија је организовала наградну игру у којој ће троје бити насумично одабрано да отпутује у Лос Анђелес и присуствује свечаној додели "Оскара" уз све плаћене трошкове.

- Одушевљени смо сарадњом са "Твитером", која ће нам помоћи у стварању ангажоване дигиталне публике уочи овогодишње церемоније - наводи Мерил Џонсон, потпредсједница Академије за дигитални маркетинг.

Пет твитераша добиће годишњу карту за биоскоп по свом избору, претплате за стримовање и ексклузивне артикле из продавнице Музеја Академије, наводе агенције.

(Мондо)

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".