Особине личности откривају и величина и боја торбе. Торбе јарких боја бирају жене које лако склапају познанства, па се не боје ни храбрих стилова.

Ово су четири типа типа личности према предметима у торби:

1. Минималисткиња

Жене у овој категорији су мајстори организације. У њиховој торби налазе се новчаник, кључеви, мобилни и наочаре за сунце, наравно - ако је сунчано. Предмет који нема сврху неће се наћи у њиховој торби. Тачно знају где се што налази и изузетно су организоване и у животу.

Фото: Профимедиа

 

2. Креативка

Торба коју најбоље описује израз "рупа без дна" припада креативним женама. У њеној торби може се наћи свашта - од заборављених неплаћених рачуна, до термоса са кафом. Креативке обично бирају торбе јарких боја којима показују приступачност.

3. S.О.S. јунакиња

Она зна да је живот пун изненађења и спремна је за њих. У ташни носи пуно ствари, али свака има сврху, било да је то четкица за зубе, украси за косу, накит за подизање дневног имиџа или пуњач за мобилни.

Фото: Профимедиа

 

4. Брижна душа

Кад вам затреба фластер или таблета против болова, обратите се брижној души. У торби увек има предмете који би могли да затребају другима. Брижне душе су осећајне и воле да имају уз себе и књигу која их води у свет маште.

А ево и шта избор торбе према величини говори о нашој личности:

Мале торбе

Мање ташне ће изабрати жене које немају потребу за много ствари, новца или познанстава да би биле срећне. Оне су срећне са мањим бројем пријатеља којима је искрено стало до њих.

Фото: Профимедиа

 

Торбе средње величине

Овакве торбе бирају жене које воле осећај сигурности. Такве особе ће добро информисати пре него што било шта одлуче. Ако је торба уједно и гламурозног изгледа, та жена је врло самоуверена и отворена према новим искуствима и познанствима.

Велике торбе

Велике торбе обично припадају женама које имају много интересовања и обожавају нове ствари. Торбе које се носе преко рамена заштитни су знак жена које су изузетно добри организатори свог времена.

Торбе с ручком преферирају одговорне жене које воле да буду на водећим позицијама, показало је истраживање Кетрин Ајсмен.

 

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".