На тај начин имаћете увид у личне податке из базе матичне евиденције и да установите да ли сте пријављени или одјавлјени, да ли су платили доприносе за ПИО и у ком износу. Такође, ако сте поднели захтев за пензију и желите да у сваком моменту имате информације о његовом статусу, то се може сазнати преко електронског сервиса Фонда, једноставно и брзо у неколико корака.

1. корак

У надлежној филијали Фонда узмите заштићени ПИН код. Он се добија попуњавањем захтева и уз идентификацију личном картом. Једном добијени код можете користити трајно, за више електронских сервиса Фонда ПИО, а сви су намењени грађанима и послодавцима налазе се на насловној страни сајта www.пио.рс

2. корак

Електронским сервисима се приступа укуцавањем ЈМБГ, ПИН кода и верификационог системског кода, чиме је омогућена потпуна заштита података којима сте приступили и сигурност увида

3. корак

Уколико желите још већу сигурност, ПИН код који сте добили можете заменити у било који шестоцифрени број кроз опцију промена ПИН-а, која вам је доступна на сајту Фонда. Није могуће користити ваш ПИН код у комбинацији са било којим другим ЈМБГ

4. корак

У случају да 10 пута унесете погрешан ПИН код приликом пријаве, биће вам аутоматски блокиран приступ подацима. У том случају, да бисте поново могли да приступате својим подацима, морате се обратити најближој филијали Фонда са захтевом за издавање новог ПИН-а

5. корак

У случају губитка или заборављања ПИН кода јавите се у најкраћем року најближој филијали Фонда са захтевом за издавање новог. Издавање кода је бесплатно, а одговорност због личне злоупотребе сноси лично корисник.